Mallorca 2016

6. září 2016 v 18:37 | Infinity |  Útržky z mého života
Před dvěma dny jsem se vrátila z týdenní dovolené na Mallorce, na které jsem byla s Dominikem. Bylo to nezapomenutelné a mně je teď moc smutno, že tam nemůžu být déle.

Před tím než jsme na Mallorcu odletěli, měla jsem obavy, že se něco pokazí. Měla jsem strach z letu, protože osm let jsem nikam letadlem neodcestovala a taky z toho, že budu sama s přítelem tak daleko od domova. Myslím, že ale nejsem jediná, koho tyto obavy před cestou do zahraničí provází. Naštěstí ale všechno proběhlo naprosto v pořádku a domů jsem se vrátila plná zážitků a moc šťastná. Když jsme ještě byli na Mallorce, říkala jsem si, až mě behem třetího ročníku vysoké školy bude všechno štvát a budu neustále ve stresu ze všech povinností, co mě čekají, vzpomenu si na to, jak nádherné chvíle jsem prožila a hned mi to zlepší náladu.

Nechtěla jsem, aby naše dovolená probíhala tak, že přijedeme na místo a celý týden budeme chodit jen k moři a nic jiného. Proto jsem vybrala celodenní výlet na nádherné místo Cap Formentor a do oblasti Alcudie, který byl opravdu skvělý a ty pohledy na všechny ty scenérie si budu navždycky nosit v paměti. A protože jsme byli ubytováni na místě El Arenal, které bylo bízko hlavnímu městu Palma de Mallorca, udělali jsme si s Dominikem výlet i do hlavního města. Palma de Mallorca je opravdu překrásné město! Také jsme si udělali výlet na kolech. To byl už dlouho můj sen, udělat si výlet na kole v zahraničí a navíc s výhledem na moře.

Jinak se musím taky vyjádřit k samotným Španělům. Jsou tolik odlišní než my. Jsou expresivní, hlasití, pořád se smějou, věnují spoustu času svým nejbližším a jsou srdeční. Ale někdy toho bylo na mě moc, neumí se na chvíli zastavit, zpomalit, ztichnout, až to bylo někdy trochu otravné. A to, že děti si ještě o půlnoci hráli na hřišti jsem taky moc nepochopila, ale tak stává se, prostě odlišná nátura.

Ale sečteno podtrženo, dovolená byla opravdu vydařená a Mallorca je nádherná! A abych nezapomněla, jídlo bylo tak lahodné, že ještě teď na všechny ty hory vynikajícíh pokrmů vzpomínám s radostí. Plus vřele doporučuji Piña Coladu! Byl to moc hezký zvyk, dát si tento koktejl po celém dni. :-)

A nakonec fotky nafocené mobilem

Infinity

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 6. září 2016 v 19:55 | Reagovat

Krásné fotky, dýchá z nich ta klasická středomořská atmosféra ... ale stejně mě nejvíc zaujalo to úžasné americké padesátkové bistro. *-*

2 sarushef sarushef | Web | 6. září 2016 v 23:23 | Reagovat

jé, krásný fotky, jak jsem četla tvůj twitter že bude článek tak jsem se musela jít mrknout :) mně nikdy moře úplně nelákalo, ale poslední rok bych zase naopak jela hned :)

3 Elis Elis | Web | 7. září 2016 v 10:10 | Reagovat

Tedy tohle je snad poprvé, co nevidím plavkové fotky z pláže s hashtagem chill, ale z té druhé strany. Dokonce jsi mne tam i navnadila.

4 Michelle Michelle | Web | 7. září 2016 v 11:02 | Reagovat

Super fotky, muselo tam být krásně :) taky bych se chtěla mrknout na některý z tady těch evropských ostrovů, ale asi si ještě budu muset počkat. Nevadí... hlavně, že jste si to užili, krásné vzpomínky zůstanou a další dovolená bude určitě zase tak super :)

5 BL BL | E-mail | Web | 7. září 2016 v 11:27 | Reagovat

Už jsem se lekla, že na žádný fotce nebudeš ty :-D Ale je vidět, že jste si to užili, fotky máš moc hezký a teď nacpat veškerou tu získanou energii do třeťáku :-)  :-)

6 DadaPingu DadaPingu | 7. září 2016 v 12:33 | Reagovat

Jé, tam to vypadá krásně :) Taky bych musela alespoň jeden den vyrazit někam na výlet, já na to povalování na pláži moc nejsem. Paella vypadá luxusně, úplně jsem na to teď dostala chuť :)

7 Péťa Péťa | Web | 7. září 2016 v 14:43 | Reagovat

Jé, moc krásné fotky. Nejvíc mě pobavila socha nahého houslisty, moc se mi ale líbí ta katedrála! Já jsem prostě maniak, gotické stavby, to je moje.
A je moc dobře, že sis tak užila dovolenou. Hodně lidí vůbec neumí odpočívat, přitom je to opravdu potřeba.

8 Ev. Ev. | Web | 7. září 2016 v 14:53 | Reagovat

Já věděla, že mě nezklameš! :) Fotky jsou úžasný, dýchá z nich atmosféra léta a volna. Hned bych vyrazila někam do zahraničí. Já miluju Španělsko, nevím proč, ale prostě jo. Celkem závidím, nebudu to popírat :D ale přeju ti to a hlavně přeju teda hodně štěstí ve škole, snad si nasbírala dostatek energie :)

9 Marcela Marcela | Web | 7. září 2016 v 16:31 | Reagovat

To jsou opravdu parádní fotky, Mallorka je parádní, ty uličky, zákoutí.....

10 Elizabeth Elizabeth | Web | 8. září 2016 v 11:17 | Reagovat

Nádherné fotky. Mallorca je jedno z miest, ktoré by som niekedy veľmi rada navštívila. :)

11 Casion Casion | Web | 8. září 2016 v 11:50 | Reagovat

Jéé dovolenka musela byť vážne super! :-) S lietadlom ti to verím tie obavy, tiež sme s priateľom tento rok išli lietadlom prvýkrát na dovolenku, takže sme tiež išli s malou dušičkou :-) Fotky sú skvelé :-)

12 Viallen Viallen | Web | 8. září 2016 v 18:03 | Reagovat

Haha, toľko spomienok, všetko som po fotkách poznala :D Zdá sa, že si zbehala to, čo ja :) Čo sa týka Španielov, tak máš vážne pravdu. preto som si ja aj vybrala španielsku bilingvu, keď ich človek vidí, chce im rozumieť a chce sa s nimi rozprávať, navyše je to krásny jazyk :)

13 Opti-Mystique Opti-Mystique | Web | 11. září 2016 v 17:45 | Reagovat

Ty palmy vypadají nádherně! A to jídlo, úplně bych si něco dala! :D A také obchody se suvenýry, přijde mi úžasné, že jsou snad všude na světě hrozně podobné, takový závan domova - skoro jako nějaký fastfood. :D Každopádně nejvíce jsem okouzlená přístavem a fotkami lodí. Lodě, plachetnice a všechno okolo, to pro mě zůstává snad navždy srdeční záležitostí. ♥

14 Ann Ann | Web | 12. září 2016 v 21:31 | Reagovat

Ach, jak mi to chybí. Já byla na Mallorce v červenci a stále vzpomínám. Moc hezký článek a nádherné fotky. Úplně jsi mi připomněla tu atmosféru. Hned bych se tam vrátila :)
Jinak k těm Španělům - mně to přišlo jako všude u moře. To jsou ty živé jižní národy, jiný kraj, jiný mrav. Třeba v Řecku si děti hrály ještě ve 2 ráno.
My tam spíš než Španěly měli zájezdy Němců, kteří pařili od rána do noci :D (Měli šťastné hodiny a free drinky v hotelích, takže pili třeba už od dvanácti)
Ale všichni byli moc milí, nemůžu si stěžovat :)

15 Bels Bels | E-mail | Web | 13. září 2016 v 19:40 | Reagovat

Chybí mi mořské vlny. ♥

16 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 21. září 2016 v 21:41 | Reagovat

To jsou krásné fotky! V říjnu míříme s přítelem na výročí právě na Mallorcu a já se hned těším ještě o kus víc. Taky to rozhodně nevidím na flákačku u moře. Půjčíme si auto a projedeme Mallorku křííížem krááážem. Jen u toho neudělám tak pěkné fotky, protože jsem na focení levá. :D
To samé, co o Španělech, platí i o Mexičanech. Ve Státech jsem s nimi pracovala a oni nám vyčítali, že jsme studené čumáky - na veřejnosti na sebe nekřičíme, ani se hlučně nevítáme a neobjímáme každých pět minut. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.